TRULY SORRY, THOUGHT YOU'D GET THE WINK


Har väl haft blått hår en gång i tiden :$ hihi! Fina lois som hjälpte mig med allt när jag var ung och dum.

Day one: Ten things you want to do before you die.
Day two: Nine things about yourself.
Day three: Eight ways to win your heart.
Day four: Seven things that cross your mind a lot.
Day five: Six women you think are really handsome.

Day six: Five things you like to do.
Day seven: Four turn offs.
Day eight: Three turn ons.
Day nine: Two favorite songs.
Day ten: One confession.

1. Jag är känslig som bara den. Alltså gråter typ om någon dör fem minuter in i en TV-serie.
2. Jag ser nästan aldrig på TV. Bl.a pga ovanstående.
3. Jag är rädd för ambulanser.
4. Jag var nästan blind(?) när jag var liten. Tur man har en mami som fick en att träna upp ögat.
5. Jag ser ner på människor. Inte med flit, jag är bara full av förakt.
6. Jag är alltid trevlig mot människor tills de bevisar att de är svin. Vilket de oftast gör.
7. Jag är röd. Orkar inte prata politik osvosv. men röd är jag. Jag är iaf inte blå. (Har inget emot er som är det though. Har väl bra vänner som är superblå)
8. Jag är rädd för framtiden, har massa teorier om vad som kommer hända vårat land.
9. Jag är mörkrädd.

Håhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0