STOCKHOLM SYNDROME




Ny klänning. FIN. Tycker jag.
Köpte den under impulsresa till Stockholm häromdagen. Hälsade på Michael och Ida med Anna och Sol. Kom hem igår. Oh och köpte en tröja och en kjol, och ett par shorts på beyond retro. Älskar shortsen.

Ser ni mitt Gröna Lund-band? HEHHE också impulsgrej. Åkte alla karusellen utom Insane och Fritt fall. Fritt fall var bara för att det var så jävla kallt. Var jättekul :-D Syster och bror betalade in mig och köpte åkband åt mig, hade inga pengar kvar då.(Studiebidrag, please come.) Söta syskon. <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: stjärtjohanna

men hallå! kul att man får veta sånt viktigt!/StjärtJohanna

2011-05-28 @ 15:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0