EN DAG SKULLE HAN FÖRSTÅ




Hittar texter som är jag. Hittar texter som jag skrivit men inte minns att jag har skrivit. Dålig kväll.


"A solid end.
Ett val som leder till ångest och ångest har jag jämt ändå så varför skulle jag försöka förskingra den, när jag känner tomheten komma krypandes inuti mig, som en säkerhet, när den kommer då försvinner ångesten stundvis, men "du är den sortens flicka jag gillar, för du är tom och jag är tom" säger mig ingenting längre för inte har jag kvar de tomma flickorna jag gillar så mycket, de försvann någon gång vid ett årsskifte, någon vinter när ångesten var olidlig men kärleken stark, fast ärligt så spelar ingenting någon roll längre, det spelar ingen roll att jag har tappat de tomma vackra flickorna som var bäst i världen för mig en gång, för jag kan aldrig få tillbaka de år som jag ser har blivit stulna av mig, de åren då jag borde mått bra och utforskat världen på det sättet de andra i min ålder gjorde, inte blivit den där tjejen jag minns alltför väl med sorgen som sitter för hårt om hjärtat, inte blivit den tjejen som föll isär så många gånger i överdoser grundade i rädsla, deathwishing och misstro, som försvann in i någon sorts självhat som aldrig någonsin lämnar tankarna riktigt, som satt i sängen om nätterna för rädd för att blunda, som blöder igenom tjocktröjor och känner pulsen slå så hårt att den skulle kunna hoppa ur kroppen, som inte känner hjärtat slå men fortsätter ändå."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0