SOM FÅR EN ATT ROPA TILL BALKONGEN "KOM NER!"

Även fuck-ups har ett val dom gör
och rätten att ge upp för nån
är den sista rätt man har






Dagarna är långa. Nätterna är för korta. Är trött. Sover 10-12 timmar varje dygn. Mörkret gör mig trött, har liksom ingen motståndskraft längre. Min psykolog har satt diagnoser på mig nu. Är lite rädd och lite ledsen. Känner inget framtidshopp whatsoever. Längtar till år 2013, då ska jag lämna den här staden bakom mig. Lämna äckeldalarna som jag egentligen tycker är lite fint. Fast sen bor ju människorna jag föraktar så innerligt här. Det kommer finnas människor jag inte tycker om vart jag än hamnar. Det fattar jag väl. Men jag tror, vill att det ska bli bättre än här. Jag vill fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0